Έτησια
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής
Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΜΟΝΑΔΑΣ
Το 26ο Δημοτικό
Σχολείο Χαλκίδας στεγάζεται επι 35 έτη σε ισόγειο και ημιυπόγειο πολυκατοικίας στην συνοικία
Μπαταργιά του Δήμου Χαλκιδέωνκαι σε αυτό φοιτούν 105 μαθητές. Κτηριακά δεν διαθέτει τίποτα εκτός των έξι αιθουσών διδασκαλίας.Δεν υπάρχει
γραφείο δασκάλων,ούτε αίθουσα εκδηλώσεων. Για τις εκδηλώσεις χρησιμοποιείται η πυλωτή της πολυκατοικίας και σαν αυλή ο ακάλυπτος
χώρος της. Παρ όλα αυτά,κάθε
τάξη διαθέτει ιντερνετ
,το δικό της υπολογιστή και προτζέκτορα ,ώστε η διδασκαλία
να γίνεται με σύγχρονες μεθόδους
και με τη χρήση των νέων τεχνολογιών
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά
σημεία
Οι ακατάλληλοι χώροι του κτηρίου στο οποίο στεγάζεται το σχολείο επί 35 έτη, χρειάζονται συνεχείς βελτιώσεις για να γίνουν περισσότερο λειτουργικοί, ώστε να διευκολύνεται η διδασκαλία.Η έλλειψη αυλής,αίθουσαςεκδηλώσεων,εργαστηρίου πληροφορικής, γραφείου διδασκόντων,δημιουργούν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο μόνος δρόμος για την επίλυσή τους είναι η κατασκευή νέου διδακτηρίου .Επίσης κρίνεται επιτακτική η παρουσία ψυχολόγου στο σχολείο,ώστε να διαχειριζόμαστε καλύτερα παραβατικές συμπεριφορές
.Διοικητική λειτουργία
Θετικά
σημεία
Η ανέγερση νέου διδακτηρίου είναι απαραίτητη και επιτακτική. Οι συνεχείς καθυστερήσεις και αναβολές,παρά τις συνεχείς πιέσεις από την σχολική κοινότητα προς τους αρμόδιους φορείς,έχουν δημιουργησει εμπόδια στην κατασκευή νέου σχολείου και πρέπει να βρεθεί τρόπος χρηματοδότησης ώστε να κατασκευαστεί νέο διδακτήριο
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά
σημεία
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις
- Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους
υλοποιήθηκαν Δράσεις
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
2
Άξονες στους οποίους
υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Συμμετοχή
των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Κατά το τρέχον σχολικό
έτος είχαμε προγραμματίσει τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα
"Στηρίζω Βόρεια Εύβοια ¨ με επισκέψεις στα χωριά και στα δάση που καταστράφηκαν από τη φωτιά καθώς και ενημέρωση από την ΠΥ Χαλκίδας. Οi περιορισμοί στις μετακινήσεις λόγω covid, το υψηλό κόστος μετάβασης, και η αναστολή των ενημερώσεων από την Π.Υ.
εμπόδισαν την ολοκληρωμένη υλοποίησή του. Συμμετείχαμε επίσης με δημιουργία
αφίσας στο διεθνές project "Feeling CARED in School.
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Δεν κατέστη δυνατή η μετάβασή μας στις πληγείσες περιοχές ,λογω των περιοριστικών μέτρων μετακίνησης και λόγω αυξημένου κόστους μετάβασης.
Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις
για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου