Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021) Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου Το 26ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας στεγάζεται επι 34 έτη σε ισόγειο και ημιυπόγειο πολυκατοικίας στην συνοικία Μπαταργιά του Δήμου Χαλκιδέωνκαι σε αυτό φοιτούν 105 μαθητές.Κτηριακά δεν διαθέτει τίποτα εκτός των έξι αιθουσών διδασκαλίας.Δεν υπάρχει γραφείο δασκάλων,ούτε αίθουσα εκδηλώσεων. Για τις εκδηλώσεις χρησιμοποιείται η πυλωτή της πολυκατοικίας και σαν αυλή ο ακάλυπτος χώρος της.Παρ όλα αυτά,κάθε τάξη διαθέτει ιντερνετ ,το δικό της υπολογιστή και προτζέκτορα ,ώστε η διδασκαλία να γίνεται με σύγχρονες μεθόδους και με τη χρήση των νέων τεχνολογιών Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Θετικά σημεία Το σχολείο λειτούργησε άψογα κατα την διάρκεια του κλεισίματος χρησιμοποιώντας όλους τους δυνατους τρόπους τηλεκπαίδευσης ώστε να μπορέσουν οι μαθητές να παρακολουθήσουν τα μαθήματα .Υποστήριξε τους μαθητές και τους γονείς ώστε να επιλύονται άμεσα όσα προβλήματα δημιουργούνταν και συνεργάστηκε με το σύλλογο γονέων για να δοθούν συσκευές σε μαθητές που δεν διέθεταν. Σημεία προς βελτίωση Οι ακατάλληλοι χώροι του κτηρίου στο οποίο στεγάζεται το σχολείο χρειάζονται συνεχείς βελτιώσεις για να γίνουν περισσότερο λειτουργικοί, ώστε να διευκολύνεται η διδασκαλία.Η έλλειψη χώρων,αυλής,αίθουσαςεκδηλώσεων,εργαστηρίουπληροφορικής,γραφείουδιδασκόντων,δημιουργούν προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο μόνος δρόμος για την επίλυσή τους είναι η κατασκευή νέου διδακτηρίου . Διοικητική λειτουργία Θετικά σημεία Η συνεργασία με το σύλλογο γονέων,και τους τοπικούς φορείς με σκοπό την κατασκευή νεου διδακτηρίου. Σημεία προς βελτίωση Οι συνεχείς καθυστερήσεις και αναβολές,παρά τις συνεχείς πιέσεις από την σχολική κοινότητα, έχουν καθυστερήσει την κατασκευή νέου σχολείου και πρέπει να βρεθεί τρόπος ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα ώστε να κατασκευαστεί νέο διδακτήριο . Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Θετικά σημεία Η συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών σε επιμορφώσεις και σεμινάρια και η προσπάθεια τους για συνεχή βελτίωση. Σημεία προς βελτίωση Η συμμετοχή του σχολείου σε εθνικά ή ευρωπαικά προγράμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: